Veelgestelde vragen
VERZENDING & LEVERING
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
- Nee, je kunt de bestelling niet afhalen. Wél bieden wij vaak de mogelijkheid om de bestelling bij een pakketshop bij jou in de buurt te bezorgen. Dan kan je de bestelling daar afhalen op een moment dat het jou goed uitkomt.
Wat zijn de bezorgkosten?
- Bezorging is vanaf €25.00 gratis. Daaronder betaal je slechts €2.00 (Nederland) of €3.00 (België) bezorgkosten.
Wat is de levertijd?
- Veel producten zijn direct leverbaar. Als een product uit je bestelling een langere levertijd heeft, staat dit bij het product vermeld
BESTELLEN
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
- Je kan je bestelling vooraf betalen met iDeal of Bancontact of achteraf met Klarna. Wil je je bestelling liever met creditcard betalen? Kies dan voor Paypal.
Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
- Helaas kunnen wij niet altijd voorkomen dat de bevestigingsmail in de spambox belandt. Kan je de mail hier ook niet vinden? Neem dan contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
- Als je nog geen verzendbevestigingsmail hebt ontvangen, is het vaak nog mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren. Neem daarvoor snel contact op met de klantenservice.
Ik heb het verkeerde adres ingevuld, wat nu?
- Dat is vervelend. Als je bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij het adres vaak nog wijzigen. Neem dus zo snel mogelijk contact met ons op. Na verzending kunnen wij het adres niet meer voor u wijzigen. Wél ontvang je vaak van GLS een mail zodra je bestelling verzonden is waarin je nog kunt kiezen om je bestelling bij een GLS-pakketpunt af te laten leveren
RUILEN & RETOURNEREN
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
- Jammer dat je niet tevreden bent met je bestelling. Zorg dat je de bestelling goed verpakt, het product niet hebt gebruikt (testen mag, met uitzondering van screen protectors) en dat de verpakking intact is. Je kunt je bestelling tegen een kleine vergoeding (€4,00) retour sturen door de meegeleverde retourzegel te gebruiken. Maak je hier gebruik van, dan houden wij dit in op het terug te betalen bedrag.
Kan ik een artikel ruilen?
- Je kunt je bestelling kosteloos ruilen. Gebruik hiervoor de meegestuurde retourzegel. Stuur ons een mailtje met welk artikel u wilt ruilen of gebruik het retourformulier om dit kenbaar te maken.
Betaal ik retourkosten?
- De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij je het artikel wilt ruilen. Wél sturen wij met je bestelling een retourzegel mee waarmee je tegen gereduceerd tarief de bestelling terug kunt sturen. Je betaalt dan niet de reguliere pakkettarieven, maar betaalt slechts €4.00. Dit bedrag houden wij in op de terugbetaling. Uiteraard ben je vrij om hier geen gebuik van te maken.
Hebben jullie mijn retourzending ontvangen?
- Dit kan je controleren door de traceerinformatie van je retourpakket te raadplegen. Na ontvangst verwerken wij je retourzending zo snel mogelijk. Is je retourzending 5 werkdagen na bezorging bij ons nog niet verwerkt, neem dan contact met ons op.
Hoe krijg ik een retourformulier?
- Je kunt je bestelling zonder opgaaf van reden retourneren. Maak je toch graag gebruik van een retourformulier, dan kan je die hier downloaden.
PROBLEMEN MET JE BESTELLING
Waar blijft mijn bestelling?
- Heb je een verzendbevestiging ontvangen maar komt je bestelling later dan verwacht, dan vragen we je nog even geduld te hebben. Vertraging tijdens de verzending blijft doorgaans beperkt tot 1 à 2 extra bezorgdagen.
Ik heb een verkeerd of defect artikel ontvangen, wat nu?
- Dat is uiteraard niet de bedoeling. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice en wij doen ons best dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Als je direct een foto meestuurt van het artikel, kunnen wij je sneller helpen.
Er ontbreekt een product uit mijn bestelling, wat nu?
- Dat is uiteraard niet de bedoeling. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice en wij doen ons best dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.
PRIVACY & VEILIGHEID
Hoe gaan jullie om met mijn privacy?
- Jouw privacy is voor ons erg belangrijk. Kijk in onze privacy policy hoe we daarmee omgaan.
Ik wil vergeten worden door jullie
- Stuur een mail vanaf het e-mailadres waarmee je in het systeem staat. Geef hierbij aan dat je verwijderd wilt worden. Wij zullen dan alle data die aan jou gerelateerd is en die niet op basis van wettelijke gronden bewaard moeten worden verwijderen.